Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

de destiny gate dialen
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: de destiny gate dialen

de destiny gate dialen 2 jaren, 3 maanden geleden #225

• KEVlar
  • Afwezig
  • Junior Boarder
beste members, sinds het begin van SGU loop ik met een moeilijke vraag rond, zoals iedereen weet word een ofworld gate gediald door zijn punt in een driedimentionale ruimte dmv constellaties 'weer te geven', nu vraag ik me af, wat stellen de symbolen op de SGU gates voor? en hoe kan men met een milkyway gate(die constellaties gebruikt als referentie gebruikt) destiny's gate dialen,een schip dat zich überhaupt aan FTL voortbeweegt en dan nog eens een 4tal galaxies verder zit dan het onze?

Re: de destiny gate dialen 2 jaren, 3 maanden geleden #226

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Nou dat heeft toch te maken met dat 9de chevron. Zei men niet dat eigenlijk je alleen maar naar de Destiny kan dialen als je het Aarde punt van herkomst gebruikt? En dat het 9de zorgt ervoor dat je het schip kan bereiken. Het schip gaat wel uit FTL als de Stargate wordt geactiveerd dus het moet stilstaan.

Wat die symbolen voorstellen heb ik geen idee van maar ik veronderstel een oeroude taal van de Ancients.

Re: de destiny gate dialen 2 jaren, 3 maanden geleden #227

• jack oneill
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Na even zoeken heb ik wel het adres gevonden hoe men de Destiny kon bereiken. Het gaat om de volgende symbolen.

http://forum.gateworld.net/attachment.php?attachmentid=8909&stc=1&thumb=1&d=1254559946
Laast bewerkt: 2 jaren, 3 maanden geleden Door jack oneill.

Re: de destiny gate dialen 2 jaren, 3 maanden geleden #232

• KEVlar
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Acesseten schrijft:
Nou dat heeft toch te maken met dat 9de chevron. Zei men niet dat eigenlijk je alleen maar naar de Destiny kan dialen als je het Aarde punt van herkomst gebruikt? En dat het 9de zorgt ervoor dat je het schip kan bereiken. Het schip gaat wel uit FTL als de Stargate wordt geactiveerd dus het moet stilstaan.

Wat die symbolen voorstellen heb ik geen idee van maar ik veronderstel een oeroude taal van de Ancients.

ik vind het gewoon vreemd dat je met een gate die zich baseert op vaste punten in de ruimte, 1enkel adres kan geven aan een gate die constant van positie verandert.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.36 seconden