Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent

Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent 2 jaren, 4 maanden geleden #182

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Christopher Judge komt op 17 en 18 oktober naar de Facts convention in Flanders Expo in Gent.

Normaal zou eerst Robert Picardo (Richard Woolsey) naar Gent komen maar deze heeft onlangs afgezegd. Hij kon niet naar de Facts convention komen omwille van een film project. De organisatoren van de Facts convention hebben zo snel mogelijk nog geprobeerd om een andere Stargate acteur te regelen.

Christopher Judge speelde 10 jaar lang de rol van Teal'c in Stargate SG1. U kan hem ontmoeten op 17 en 18 oktober in de Flanders Expo in Gent. De inkom bedraagt €10.

Vorig jaar hadden wij het genoegen om Cliff Simon en Paul McGillion te interviewen. Wij hopen dit jaar ook een interview te strikken met Christopher Judge.

Re:Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent 2 jaren, 4 maanden geleden #186

• jack oneill
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Oh! Geweldig! Ik ga zeker er naar toe!

Re:Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent 2 jaren, 4 maanden geleden #191

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Vraag hem eens of hij ook gastrolletjes krijgt in Universe .. zoals Michael Shanks en mss Dean Anderson??

Re:Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent 2 jaren, 3 maanden geleden #193

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Oh ik kan niet komen! Ik moet werken. Er komen al zo weinig Stargate acteurs naar België.

Re:Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent 2 jaren, 3 maanden geleden #201

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ouch das bummer, maar inderdaad er zijn nog nie zoveel sg acteurs naar Belgie geweest, nu ja we zijn ook maar een klein landje voor die amerikanen eh ... die kennen waarschijnlijk belgie nog niet eens

Re:Christopher Judge komt naar de FACTS convention in Gent 2 jaren, 3 maanden geleden #204

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Misschien ontmoeten we elkaar wel Waveshaper. Jammer Acesseten dat je niet kan komen.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.40 seconden