U bevindt zich nu hier : Home Forum

Stargate Online

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?

Stargate Extinction
(1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkantPagina: 12
ONDERWERP: Stargate Extinction
Steven
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Stargate Extinction 1 Jaar, 3 maanden geleden Karma: 1
Van ons nieuwsbericht : www.stargateonline.be/nieuws/72-stargate...atlantis-eerste-film

Joe Mallozzi heeft op zijn blog en op zijn hondjes twitter accounts de titel bekend gemaakt van de eerste Stargate Atlantis film. Die zal Stargate: Extinction heten.
Joe Mallozzi vertelde ons dat Stargate Extinction verder gaan waar de laatste aflevering van Stargate Atlantis was geëindigd. Namelijk de stad van de Ancients is terug op Aarde. Zal het ooit terug gaan reizen naar de Pegasus Galaxy?

De titel volgt de trend van Stargate : The Ark of Truth en Stargate : Continuum. Het is niet duidelijk of men van plan is om er Stargate Atlantis : Extinction van te maken zodat het duidelijk is dat het om een Stargate Atlantis film gaat.

We konden je in januari al vertellen dat Andy Mikitta de film zal regisseren. Ondertussen is ook het script af en is men bezig aan het voorbereiden om de film in te blikken.

We houden je zoals gewoonlijk op de hoogte van het laatste Stargate nieuws. Hou ons in de gaten.

De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
waveshaper
Senior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Re:Stargate Extinction 1 Jaar, 2 maanden geleden Karma: 3
Mooi titel, jammer da ik net op het nieuws gedeelte lees da ze beetje in schulden zitten en dat er -waarschijnlijk/misschien- vertragingen gaan komen. Hopelijk is uitstel geen afstel.

jack oneill
Junior Boarder
graphgraph
Re:Stargate Extinction 1 Jaar, 1 Maand geleden Karma: 23
Ik vraag me af wanneer men van plan is om eigenlijk wat meer informatie rond deze film te geven? Normaal moesten ze al begonnen zijn met filmen.

Steven
Administrator
graph
Re:Stargate Extinction 10 maanden, 2 weken geleden Karma: 1
Ik vraag mij af wanneer men van plan is om te beginnen met filmen!

Venom
Senior Boarder
graphgraph
Re:Stargate Extinction 10 maanden, 1 Week geleden Karma: 2
Dat vraag ik mij ook af!!!

kvh12345
Junior Boarder
graphgraph
Re:Stargate Extinction 7 maanden, 3 weken geleden Karma: 1
ze gaan denk ik niet meer beginnen helaas

Ga naar bovenkantPagina: 12
Home | Nieuws | FAQ | Privé Beleid | Contacteer ons |Sitemap