U bevindt zich nu hier : Home Forum

Stargate Online

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?

120 - Incursion (deel 2)
(1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: 120 - Incursion (deel 2)
Stargate Online
Administrator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
120 - Incursion (deel 2) 5 maanden, 1 Week geleden Karma: 0
U kan hier terecht voor het bespreken van deze aflevering. Lees ook onze review.

De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Acesseten
Senior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Re: 120 - Incursion (deel 2) 2 maanden, 3 weken geleden Karma: 18
Ik ben eigenlijk wat teleurgesteld in de finale van SGU. Had gehoopt dat het werkelijk echt spannend ging worden. Maar dat deed het niet. Te weinig actie en te veel bla bla bla!

Alies
Junior Boarder
graphgraph
Re: 120 - Incursion (deel 2) 2 maanden, 2 weken geleden Karma: 0
Ik heb hem net gezien (had em opgenomen).
Viel mij ook wat tegen. Meer om het feit dat ik de overtuiging had dat season finales een seizoen tot een afronding hoorden te brengen. Maar het is gewoon weer een grote cliffhanger.
Vooral bij een eerste seizoen vind ik dat wat riskant. Stel je voor dat het gigantisch was gaan floppen; zaten die paar fans met een cliffhanger zonder vervolg.
Gelukkig is dat nu dan niet zo. Maar ik had liever dat het een seizoen wat afgerond had.

Venom
Senior Boarder
graphgraph
Re: 120 - Incursion (deel 2) 2 dagen, 5 uren geleden Karma: 2
Ik heb de aflevering nog maar eens herbekeken en ik vond het niet zo slecht eigenlijk!

Ga naar bovenkantPagina: 1
Home | Nieuws | FAQ | Privé Beleid | Contacteer ons |Sitemap