U bevindt zich nu hier : Home Forum

Stargate Online

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: 117 - Pain
Stargate Online
Administrator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
117 - Pain 5 maanden, 1 Week geleden Karma: 0
U kan hier terecht voor het bespreken van deze aflevering. Lees ook onze review.

De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Maarten
Junior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
maarten.de.proost Digital Pleasure
117 - Pain 3 maanden, 3 weken geleden Karma: 18
Afgelopen vrijdag werd aflevering 17 "Pain" uitgezonden op Syfy.

Al bij al vond ik het geen slechte aflevering. Veel drama, weinig actie maar toch wisten ze de spanning erin te houden. Vooral de openingsscène vond ik goed!

Welke hallucinatie vonden jullie het meest creepy? Of beter gezegd; welke hallucinatie zou je zelf niet willen meemaken moest je je op Destiny bevinden?

Steven
Administrator
graph
Re: 117 - Pain 3 maanden, 3 weken geleden Karma: 1
Eigenlijk zou ik die van Chloe wel en niet willen meemaken. Ik had eigenlijk met haar te doen. De meest creepy hallucinatie is ongetwijfeld dat van Volkner. Bah!

Venom
Senior Boarder
graphgraph
Re: 117 - Pain 3 maanden, 2 weken geleden Karma: 2
Ik vond dat deze aflevering weinig actie bevatte. Ik vond de hallucinaties wel leuk maar een teek als oorzaak? Het had gerust wat meer actie mogen hebben. Gelukkig had je Greer. Ik heb het wel te doen met Camille Wray. Ze krijgt het de laatste tijd wel te verduren. Eerst die zware handicap en nu dit.

Maar volgens de serie zit er 3 maanden tussen de vorige aflevering Sabotage en deze aflevering. Ik snap wel dat het moeilijk is om een aflevering te maken als ze aan het reizen zijn van een galaxy naar de andere. Dan zou ik klagen dat het een vulaflevering is. Eigenlijk bedraagt deze aflevering weinig aan het algemene verhaal. Ik kijk wel ontzettend uit naar de volgende afleveringen!

Laatste Wijziging: 19/05/2010 17:29 Door Steven.
Ga naar bovenkantPagina: 1
Home | Nieuws | FAQ | Privé Beleid | Contacteer ons |Sitemap