U bevindt zich nu hier : Home Forum

Stargate Online

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: 110 - Justice
Stargate Online
Administrator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
110 - Justice 9 maanden, 1 Week geleden Karma: 0
U kan hier terecht voor het bespreken van deze aflevering.

De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
Steven
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Re: 110 - Justice 7 maanden, 2 weken geleden Karma: 1
Ik vond Justice wel een interessante aflevering. Ik wist dat Rush er mee te maken had! Ik snap echter niet Young zijn beslissing niet om hem achter te laten. Dat hij Rush een pak rammel geeft, vind ik goed! En dat begrijp ik ook maar hem achterlaten dan niet. Toch is het echter geen verrassing hoe Rush terug aan bood van de Destiny komt. Dat is wel voor de handliggend.

Venom
Junior Boarder
graphgraph
Re: 110 - Justice 5 maanden, 2 weken geleden Karma: 2
Vond deze aflevering niet slecht. Maar wat me stoort is dat het wel wat langdradig aan het worden is!

jack oneill
Junior Boarder
graphgraph
Re: 110 - Justice 4 maanden, 3 weken geleden Karma: 23
Ik vond het wel een interessante aflevering maar wel zoals jij het zegt langdradig. Ben benieuwd hoe Rush terug aan boord komt. Misschien is het voor Steven wel duidelijk maar ik denk dat het niet zo voor de hand ligt.

Ga naar bovenkantPagina: 1
Home | Nieuws | FAQ | Privé Beleid | Contacteer ons |Sitemap