Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Iphone 4G
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Iphone 4G

Iphone 4G 1 jaar, 9 maanden geleden #438

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Heeft iemand al het artikel gelezen van Gizmodo waarin men de allernieuwste Iphone laat zien. Wat vind je van het verhaal? Wat vind je van de nieuwe Iphone?

Re:Iphone 4G 1 jaar, 9 maanden geleden #440

• Maarten
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Eerst en vooral vind ik het design strakker dan ooit tevoren.. Helemaal mijn ding! Dat zal wellicht mijn 3e iPhone worden.
Maar.. bestaat er ondertussen in België al een Micro-SIM? Ik had gelezen dat in februari de Belgische operatoren nog geen Micro-Sim's hadden waardoor de Ipad geen gebruik kan maken van het 3G netwerk.

This Is Apple's Next iPhone
Laast bewerkt: 1 jaar, 9 maanden geleden Door Maarten.

Re: Iphone 4G 1 jaar, 9 maanden geleden #443

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Bij mijn weten bestaat dat nog altijd niet! Zal waarschijnlijk snel verandering in komen want die nieuwe Iphone heeft ook een micro-SIM.
Ik heb zelf geen Iphone maar deze ziet er inderdaad erg strak en leuk uit. Maar jammer genoeg is zo'n Iphone in België erg duur. Als je in Nederland een abonnement afsluit dan kan je zo'n Iphone redelijk goedkoop erbij krijgen maar dan wel Simlock. Dat mag helaas in België niet. Nochtthans doet Telenet het toch ook met zo GSMs voor 1 €.

Re: Iphone 4G 1 jaar, 8 maanden geleden #465

• jack oneill
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik heb gehoord dat de Iphone 4G wel de Iphone HD zal gaan heten. Ook blijkt dat men opnieuw een iPhone HD heeft verloren. Men vermoedt dat 6 juni Steve Jobs de nieuwe iPhone zal gaan aankondigen!

Re:Iphone 4G 1 jaar, 8 maanden geleden #470

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik vind het echt een knap ding, maar me huidige iPhone is zekers nog goed genoeg ... dus ik ga deze even overslaan en wacht wel op de iPhone 5 ofzo

Re:Iphone 4G 1 jaar, 8 maanden geleden #475

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik heb helemaal geen Iphone. Ik heb nog een Nokia met knopjes Maar hij begint aardig wat te slijten. De batterij gaat minder lang mee. Er staan wat krassen op het scherm. Dus ik ben stil aan toe aan een nieuwe gsm. Misschien wordt het deze wel. Maar dat kost ongetwijfeld wel veel geld. Ik weet niet of ik het daarvoor over heb. Nochtthans heeft een kameraad een iPhone en heb er eens mee gespeeld. Ik vind het knap wat het ding zoal kan. Dus ik ga dit blijven volgen.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.40 seconden