Ik wou even dit topic starten over de nieuwe serie Knight Rider. Ongeveer 25 jaar geleden kwam Knight Rider op tv. Vele mensen kennen wel Michael Knight en zijn pratende auto KITT. Nu is er een vervolg dat zich 25 jaar later afspeelt.
Ik vind de serie enorm fantastisch en ook dat er soms zo links zijn met het verleden.
Vanavond ga ik lekker gezellig kijken naar een nieuwe aflevering van Knight Rider. Dit is ondertussen al de 13de aflevering van het eerste seizoen. In totaal worden er 17 afleveringen gemaakt voor het eerste seizoen. Ik hoop dat NBC niet de serie annuleren omdat ze moeten besparen.
Khad gedacht van te kijken, maar ben het eigenlijk zo'n heel klein beetje vergeten. Ik ga wachten tot het seizoen uit is, en dan download ik alle afleveringen gewoon in 1 keer.
Je houdt me vast wel op de hoogte wanneer dat zal zijn.
Het seizoen nadert stil aan zijn einde want straks zendt men in Amerika de 14de aflevering uit. Nog 3 te gaan dus! Ondertussen loopt er een campagne om Knight Rider te redden dat het geannuleerd zou worden. NBC is momenteel aan het besparen op heel veel dingen. Bij Knight Rider hebben ze het aantal afleveringen terug geschroeft van 22 naar 17 om te besparen. Vele fans hebben schrik dat het bij dit ene seizoen blijft.
Vorige week eindige het eerste seizoen van Knight Rider. De Knight Rider Community zit niet stil en wil hun favouriete serie vernieuwd zien voor een tweede seizoen. Het is nog niet bevestigd of Knight Rider een tweede seizoen krijgt en daaarom hebben zij een petitie gestart.