Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Andromeda
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Andromeda

Andromeda 2 jaren, 1 maand geleden #326

• kvh12345
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Heb zojuist hiervan alles 5 seizoenen besteld want ben dat nu op TV aan het kijken maar komt maar 1 keer per week en heb geen zin om te wachten hoop dat het mijn geld waar was heeft iemand deze gezien

Re: Andromeda 2 jaren geleden #336

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Vanwaar heb je het dan eigenlijk besteld? Is het ook met Nederlandstalige ondertitels?

Re:Andromeda 2 jaren geleden #340

• kvh12345
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Ik heb ze via marktplaats besteld misschien ken je dat wel en die hebben geen nederlandse ondertitels die zijn nooit uitgebracht bij deze serie

Re:Andromeda 2 jaren geleden #341

• kvh12345
  • Afwezig
  • Junior Boarder
maar ik ga die denk ik toch weer verkopen zodra ik ze heb gekeken (niet omdat ik zie niet leuk vind)

Re:Andromeda 2 jaren geleden #345

• kvh12345
  • Afwezig
  • Junior Boarder
weet je wat met opvalt dat in andromeda heel veel zeker 10 acteurs spelen uit stargate SG-1, Atlantis en ook Battlestar Galactica waaronder

Don S Davis
Micheal Shanks
Tealc (weet zijn echt naam niet meer )

Re:Andromeda 2 jaren geleden #350

• Venom
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Christopher Judge. Stargate Online hier onlangs zelfs een interview gedaan met hem! Moet je zeker eens kijken man!

Ja veel acteurs van SG1 zie je terug keren in Andromeda, Sanctuary en dat soort series. Wist je dat Lexa Doig (Andromeda) de vrouw is van Michael Shanks (Daniel Jackson) en dat ze in seizoen 9 en 10 te zien is als Doctor Caroline Lamm in plaats van Fraiser?
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.39 seconden