Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Dollhouse
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Dollhouse

Dollhouse 2 jaren, 3 maanden geleden #274

• jack oneill
  • Afwezig
  • Senior Boarder
KIjkt er eigenlijk iemand naar Dollhouse? Dat is een nieuwe serie (2008) met Eliza Doeshkoe ofzo iets. Die speelde ook in Buffy the vampire slayer. Ze is een persoon die geprogrammeerd wordt wat men maar wil. Maar ze bezit als 'active' nog andere talenten. Men is nu aan het tweede seizoen bezig.

Re:Dollhouse 2 jaren, 3 maanden geleden #276

• KEVlar
  • Afwezig
  • Junior Boarder
jack oneill schrijft:
KIjkt er eigenlijk iemand naar Dollhouse? Dat is een nieuwe serie (2008) met Eliza Doeshkoe ofzo iets. Die speelde ook in Buffy the vampire slayer. Ze is een persoon die geprogrammeerd wordt wat men maar wil. Maar ze bezit als 'active' nog andere talenten. Men is nu aan het tweede seizoen bezig.

'k heb al gehoord dat het een mooie show is, maar er is zoveel te zien en te doen dat ik nog geen tijd gevonden heb om het zelf te ontdekken

Re:Dollhouse 2 jaren, 3 maanden geleden #279

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ik heb ook al enkele afleveringen bekeken op YouTube en vond het wel interessant. Ik vind het een leuke serie. Leuk dat er een tweede seizoen van komt.

Re:Dollhouse 2 jaren, 3 maanden geleden #281

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Nou heb vandaag voor het eerst Dollhouse gezien op 2BE. Vond het best goed! Ik denk dat ik het ga proberen te volgen.

Re:Dollhouse 1 jaar, 10 maanden geleden #378

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ik ben momenteel ook Dollhouse terug aan het volgen op YouTube. Er is nu een 2de seizoen bezig in Amerika.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.38 seconden