U bevindt zich nu hier : Home Forum

Stargate Online

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord vergeten?
Ga naar onderkantPagina: 1
ONDERWERP: Dollhouse
jack oneill
Junior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Dollhouse 10 maanden, 2 weken geleden Karma: 23
KIjkt er eigenlijk iemand naar Dollhouse? Dat is een nieuwe serie (2008) met Eliza Doeshkoe ofzo iets. Die speelde ook in Buffy the vampire slayer. Ze is een persoon die geprogrammeerd wordt wat men maar wil. Maar ze bezit als 'active' nog andere talenten. Men is nu aan het tweede seizoen bezig.

De Administrator heeft publieke schrijftoegang geblokkeerd.
KEVlar
Junior Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te bekijken
Re:Dollhouse 10 maanden, 2 weken geleden Karma: 1
jack oneill schrijft:
KIjkt er eigenlijk iemand naar Dollhouse? Dat is een nieuwe serie (2008) met Eliza Doeshkoe ofzo iets. Die speelde ook in Buffy the vampire slayer. Ze is een persoon die geprogrammeerd wordt wat men maar wil. Maar ze bezit als 'active' nog andere talenten. Men is nu aan het tweede seizoen bezig.

'k heb al gehoord dat het een mooie show is, maar er is zoveel te zien en te doen dat ik nog geen tijd gevonden heb om het zelf te ontdekken

Steven
Administrator
graph
Re:Dollhouse 10 maanden, 1 Week geleden Karma: 1
Ik heb ook al enkele afleveringen bekeken op YouTube en vond het wel interessant. Ik vind het een leuke serie. Leuk dat er een tweede seizoen van komt.

Acesseten
Senior Boarder
graphgraph
Re:Dollhouse 10 maanden, 1 Week geleden Karma: 18
Nou heb vandaag voor het eerst Dollhouse gezien op 2BE. Vond het best goed! Ik denk dat ik het ga proberen te volgen.

Steven
Administrator
graph
Re:Dollhouse 5 maanden, 3 weken geleden Karma: 1
Ik ben momenteel ook Dollhouse terug aan het volgen op YouTube. Er is nu een 2de seizoen bezig in Amerika.

Ga naar bovenkantPagina: 1
Home | Nieuws | FAQ | Privé Beleid | Contacteer ons |Sitemap